Wednesday, November 12, 2008

Uhibbukum Fillah

بسم الله الرحمن الرحيم

I had so much trouble in making this video. Firstly, this is my first time ever making a video. So yeah, pardon me if it is not interesting. Secondly, I'm using Mac. I had a lot of trouble to convert and compress it to a compatible format so that it can be uploaded on Youtube and also be played from a Windows platform machine.

To Azmir and Rafi: If you want to view the full high quality video, you have to view it from my laptop. We all here are going to miss you.

Teman, betapa pilunya hati
Menghadapi perpisahan ini
Pahit manis perjuangan
Telah kita rasa bersama

Semoga Allah meredhai
Persahabatan dan perpisahan ini
TERUSKAN PERJUANGAN!


 

Anyway. Here it is. ~Back to exam mode~

والله علم
والسلام عليكم

4 comments:

azmir.nadzar said...

Jazakallah khair..

Rasa diri ini sungguh dihargai. Semoga Allah permudahkan nta yg akan meneruskan perjuangan di bumi asing ni. jagalah yg lain tu seelok-eloknya. ana sentiasa bersedia membantu segala urusan antum seadanya walaupun bila kita dah berjauhan..

syukri said...

haaa dah dihargai tu ... sponsor la bbq kat nandos

Imran Razali said...

Azmir: InsyaAllah doakan semoga kami thabat dalam meneruskan diri 'menggenggam bara api yang sangat panas' ini.

Syukri: Wah dah 3 orang la camtu sponsor bbq kat nandos ek :p

dagreatestdignity said...

Salam..huhu..nak jugak nandoss..hehe..buat Azmir dan Rafi..ana juga terasa dgn saat perpisahan ni..terasa mcm dah lama kat Auckland..padahal baru seminggu je singgah sana..~sekadar luahan hati=) ~ moga kita semua terus sabat dalam ikatan akidah ini iAllah